Lignende sko til Nike Free for utenfor trening?

Description of your forum.

Lignende sko til Nike Free for utenfor trening?

Postby freebillig » Mon, 03 Mar 2014 9:16 am

Denne skoen er svært komfortable . Jeg har et par av forrige iterasjon ( Dame Nike Free Run Plus 2 ) , og jeg trodde ikke de kunne gjøre noe mer behagelig . Jeg tok feil .
Image
Dessverre , det er der den kjærlighetsforhold ender . Dette var en slank , vakker svart par Nike Free Run sko når første kjøpt . Dessverre , etter bare to måneder med normal slitasje ( ikke engang hver dag ) , skoen ser et år eller to gamle .

1 ) Den svarte yttermateriale raskt brøt ned i viser hvite og grå bretter og tråder . Dette er mest åpenbart i stjernen mønstrede " åpninger " rundt sidene . Dette gjør showet nå ser ut til å ha grått eller " gråning " . (Se bruker foto)
2 ) Mest skuffende er at toe cap ser ut til å være "malt " svart heller enn støpt svart . Den minste skrapemerker vil vise gjennom til selve hvitt materiale .Nike Free Run Dame Og etter en måned eller to av normal slitasje , det ser bare forferdelig . (Se bruker bilder )
Image
3 ) Jeg holder finne ørsmå biter av svart plast under sokken min når jeg tar av skoene . Jeg kan ikke finne nøyaktig hvor det kommer fra , men det holder å vises .
Overall , en av de mest komfortable skoene jeg noen gang har eid . Og likevel , etter bare noen få måneders bruk , ser det for grovt å bære i uformelle situasjoner . At $ 100 et par, jeg forventer mer .
freebillig
 
Posts: 269
Joined: Thu, 29 Aug 2013 3:47 am

Return to Music Made Easy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron